середа, 29 квітня 2020 р.

Інформатика 7 клас. Тема. Розв'язування компетентнісних задач. Урок 29

Тема. Розв'язання компетентнісних задач.






Після того як ви повторили алгоритм виконання задачі перейдемо до практичного виконання. Виконувати завдання у програмному середовищі текстового і табличного редакторів, наприклад MS Word, MS Excel.

Задача 1. (для роботи з текстом і зображеннями)


Ваш менший брат, учень п’ятого класу, отримав домашнє завдання підготувати картку порівняння казки «Ріпка» . Оскільки вашому братові потрібна допомога, він звернувся до вас. Знайдіть казку, використавши друковані чи електронні джерела. Створіть картку альбомної орієнтації в текстовому редакторі, розмістивши на ній зміст. Відформатуйте текст за своїм смаком. Використайте для оформлення ефект буквиці, обрамлення. Додайте ілюстрацію до казки, збережіть документ.
Приклад виконання задачі 1


Задача 2 (для роботи з табличними даними)


Ваші однокласники після закінчення школи планують складати ЗНО з історії України. Під час підготовки в учнів виникли проблеми з умінням розпізнавати історичні пам’ятники та видатних діячів за зображенням. Пропонуємо створити довідник у вигляді таблиці (структуру таблиці визначити самостійно), що містить назву об’єкта, його зображення та коротку історичну довідку. Перелік історичних об’єктів наводимо нижче:

1. Софійський собор у Києві (І пол. ХІ ст.). Сучасний вигляд;
2. Мозаїки Богоматері Оранти та Христа Вседержителя із Софій-ського собору в Києві;
3. Спасо-Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд;
4. Успенська соборна церква Києво-Печерського монастиря. 1073–1087. Реконструкція;
5. Вірменський собор у Львові. 1363;
6. Верхній замок у Луцьку. ІІ пол. ХІV ст.;
7. Кам’янець-Подільська фортеця;
8. Хотинська фортеця;
9. Покровська церква-фортеця в с. Сутківці;
10.Ікона Богородиці з пророками з церкви у Підгородцях.

Приклад виконання задачі 2


Фізкультхвилинка

1. Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини. 

2. Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі і не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.   

3. Закрийте очі і масажуйте їх круговими рухами пальців, не натискаючи на очні яблука, протягом 1-2 хвилин.

Вправа «Дистанційний мікрофон»
Поділіться враженнями від виконання задач
(за допомогою месенджера фейсбук запишіть свою відповідь в аудіо форматі та надішли мені)

(Якщо не знаєш як відправити голосове повідомлення у месенджері фейсбук натисни тут)

Домашнє завдання
Завершити вирішення двох вищевказаних задач. Збережені файли з виконаними завданнями надішліть вчителеві.

Контакти для відправки домашніх завдань та зв'язку з вчителем:

Фейсбук 

Електронна пошта
ivan.nykyrsa@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар